وبلاگ شخصی من

در اینجا روزنوشته هایم را مینویسم

وبلاگ شخصی من

در اینجا روزنوشته هایم را مینویسم

معرفی یک سایت خوب

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴ ب.ظ

با وجود این که شاهنامه شهرتی جهانی دارد و زیبایی خاصش کشورهای دیگر را برای مطالعه آن جذب نموده است، ما گاهی توان خواندن آن را نداریم یا اگر هم داریم حوصله خواندن  کتابی که بین چهل تا شصت هزار بیت هست رو نداریم. 

با این وجود من شخصا علاقه دارم آن را بخوانم. توی تبلتم دو نسخهٔ متفاوت از این کتاب رو دارم و گه گاهی ابیاتی رو میخوانم و حالا به کمک سایت های واژه یاب معنایش میکنم.

با این وجود چند روز قبل خواهرم سایتی را  که پادکست فردوسی خوانی داشت معرفی کرد. با وجود اینکه من چیزی نزدیک پنجاه الی شصت داستان شاهنامه را به نثر و نظم خوانده‌ام علاقه مند شدم وارد این سایت شوم و پادکست ها را گوش دهم. فوق العاده جالب و خاص و زیبا بود. با وجود اینکه نسخه جلالی مطلق شاهنامه ابیات مشهوری را که بار اخلاقی خاصی در داستان های ابتدایی شاهنامه دارند را ندارد بازهم نسخه‌ی زیبا و کامل تری از شاهنامه است که پادکست ها بر اساس این نسخه هستند.

به لینک زیر رفته و عضو سایت شنوتو شوید و در صورت علاقه به شاهنامه ی فردوسی گوش فرا دهید:

شنوتو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۹
حبیب آذرگشسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">